gästblogg

HEJ SÖTISAR, ZANDRA HÄR!
Hur mår ni? allt bra? haft en bra skol/jobbdag?
Själv slutade jag nyss och mina älsklingar kom till min skola och rädda mig genom att vara med på min sista lektion. Självklart flippade dom men min lärare tyckte om dom så de gjorde inget :) Sen åkte vi hem till mig. Så nu sitter vi här och snackar lite skit och dricker fanta. Vi ska strax ner och handla lite gott inför kvällen. Det blir en mysig hemmakväll hos mig med Gizelle, Leyla, Lina och Zainab. Vi tänkte kolla på lite filmer och idolfinalen. Jag är inte alls lika bitchig som mina vänner haha. Eller jo, kanske det. Eftersom att jag påstår att mina älsklingar är bitchiga ;) Jaja, dom älskar mig ändå!

Nu ska vi till affären. Mina älskling uppdaterar nog ikväll/natt. Hade fett!!
/ Z to the andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0