Guldmiddag för tjockisar!

SHOO BITCHES!

Vill börja med att säga tack till alla som diggar oss. Men det var precis vad vi hade förväntat oss ;) Vi tänkte gå ner på stan och köpa lite kläder, efter det träffade vi grabbarna. hittade en riktigt fattig cykel påvägen. Självklart ska vi alltid flippa loss, så vi tog den och dog av flabb eftersom att vi skjutsade varann mitt på gatan och ramlade mitt där hahaha. En bil körde nästan på oss hahahahaha. Jag (Gizelle) fick i alla fall med mig ett par jeansleggings och ett par sneakers ifrån stadium medan Leyla köpte en ny svart/vit adidas kofta. Hon var trött på sin gamla ;) Det är ju inte så att vi bara har en sån, utan NÄSTAN hela garderoben full ;) goodis godiis.. Sen drog vi till kicks och köpte nytt smink och självklart så fyllde vi på vårat parfymsortiment.

Efter stan mötte vi grabbarna, vi åkte runt lite i Eldins bil. Sen vart jag och Leyla såklart hungriga (såna tjockisar som vi är) så vi tvingade dom att skjutsa oss till MC, drive in. Resten av killarna hade inga pengar, eller inte tillräcklgit för deras STORA menyer så jag och Leyla fick bjuda alla.. vi är superkvinnor bitches! Jag skojar inte, vi beställde över flera hundra kr hahahaha. De roligaste var att Eldin snackade som en robot när han skulle beställa allting så det tog över lång tid, men de var skit kul vi flabba loss. Hon som tog emot beställningen fick spel på oss hahahahahaha. Men vad ska man göra, vi är ju som vi är. right bitches? ;)

Godnatt inlägg kanske kommer senare, nu ska vi göra annat. så Fuck you ♥

xoxo Gizelle & Leyla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0